HAI DÚAS SEMANAS TIVEMOS UNHA SORPRESA NA AULA, INSTALÁRONNOS UN PROXECTOR.
PARA QUE USAMOS O PROXECTOR?
PARA VER VÍDEOS, NESTE CASO, A REPORTAXE SOBRE AS TARTARUGAS QUE TROUXO MARTINA.
BUSCAMOS E OBSERVAMOS IMAXES. AQUÍ, REPASANDO AS PARTES DUNHA TARTARUGA: COIRAZA, PATAS, CABEZA...
BUSCAMOS E OBSERVAMOS IMAXES. AQUÍ, REPASANDO AS PARTES DUNHA TARTARUGA: COIRAZA, PATAS, CABEZA...
PODEMOS VER VÍDEOS MUSICAIS.
SABEDES CAL FOI A PRIMEIRA PETICIÓN? "E-O", POR SUPOSTO!
DESCUBRIMOS QUE PODEMOS XOGAR COA LUZ DO PROXECTOR, ASÍ QUE REPASAMOS SILUETAS E PROBAMOS A FACER DIFERENTES SOMBRAS.
ESTAMOS MOI CONTENTOS CO PROXECTOR, QUEREMOS APROVEITAR TODAS AS POSIBILIDADES QUE NOS OFRECE. SEGUIREMOS PROBANDO.
Jolines, qué suerte!! Ahora xa podedes ver cousiñas na vosa aula. A Xoel seguro que lle gustaria ver con vos algunha das súas pelis; se queredes vela solo tedes que pedirlla.
ResponderEliminarMentras, para que vaiades usandoo, deixovos un enlace dun capítulo dos Baby Looney Tunes relacionado co voso proxecto.
http://www.rtve.es/infantil/videos-juegos/#/videos/baby-looney-tunes/todos/tortuga-llamada-mirta/971330/
A ver si vos gusta!!!
GRACIAS SONIA!
Eliminar